Friday, February 11, 2011

bab 3 we're destined together

“Lara!!! Lara!! Sayang u dekat mana buka pintu nie sayang”, panggil hakimie lantang.. ish lara nie pegi mana buat penat aku je datang
“Nie encik  hakimie fakrol ke”??? Kata  wanita itu
“Ya saya, kenapa makcik”??
“Nie lara bgi dekat mkcik surat suruh bagi dekat kamu”
“surat?? Surat apa mkcik”? tnya hakimie
“entah, kamu bca la apa yang lara tulis tu, mkcik nak masuk rumah dulu lagipun dah malam”
“ok, makcik terima kasih ya sebab bgi surat nie”
“Sama-sama, makcik masuk dlu ya, assalammualaikum”
“waalaikummussalam” jawap hakimie
Ish lara nie nak keluar kejap pun tinggalkan surat, apa la yg dia tulis dalam nie,baik aku baca kejap


SAYANG MAAFKAN I SEBAB I PERGI ENGLAND TAK BERITAHU U, BUKAN I SENGAJA TAPI I TERPAKSA KALAU I BAGITAHU U MESTI U TAK BENARKAN I PERGI LAGI PUN I PERGI BUKANNYA LAMA PUN 3 TAHUN JE, WAIT ME YA SAYANG =D I LUV U SO MUCH, DONT BE naughty2 YA, BYE!!                                                                                           
                                                                   U R LOVELY  GF
                                                                   LARAAZILA

“Tiiiiiidddaaakkkkk!!!! Sampai hati u buat i macam nie, u ingat i apa,tunggul ke”jerit hakimie sekuat hati sambil menggengam kertas itu sekuat hati
..........................................................
“Assalammualaikum Tania, u buat apa” tnya amar
“saya x buat apa2 pun, kenapa amar”??
“tak ada apa2, saja je telepon. U dah makan”??
“saya baru je balik dari dinner nie,”
“oh!! U pegi dinner dgn siapa”?
“dengan kawan i la, ish awak nie suka tnya soalan yg bukan2”
“hahahaha, i saja je tnya. Esok kita keluar lunch nak x”?
“tengok la dlu, saya x boleh janji”
“it’s ok, i faham, u tentu banyak kerja”
“ok lah amar saya nk tido dh nie, assalammualaikum”
“waalaikummussalam”
" kenapa tania ni macam x suka aku je, atau aku nie yg dah gila bayang " amar berkata dlm hati




p/s: sory sbb bru wat en3 bru pastu en3 nie pun pendek je, xde idea hope forgive me ya...=DD

No comments:

Post a Comment

 
  • Home
  • Login
  • Links
  • Comel
  • Disclaimer
  • About